ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

  • Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar prosimy o kontakt z nami pod adresem:
    info@edulepki.pl , w temacie proszę wpisać ZWROT.
  • Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu prześlemy na wskazany adres e-mail formularz zwrotu lub można go pobrać w tym miejscu. Formularz ten należy przesłać wraz z oryginałem dowodu zakupu (paragonem lub/i fakturą) i całym zakupionym produktem na adres:
    EDULEPKI Sp. z o.o., ul. Chmielewskiego 5B/3, 81-721 Sopot, z dopiskiem „zwrot”
  • Zwrotu można dokonać jeśli zakupiony towar jest nieużywany, zapakowany w oryginalnym pudełku z wszystkimi elementami składającymi się na produkt.
  • Termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży wynosi 14 dni od dnia doręczenia towaru Kupującemu podstawa prawna.

Pamiętaj:

Zwrotu wpłaty (łączna cena zakupu za towar wraz z należnymi podatkami) dokonamy przelewem bankowym w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu, czyli dnia, w którym sklep poinformuje klienta o uznaniu zwrotu.

Koszty odesłania do nas towaru nie podlegają zwrotowi.

Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia – polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej Potwierdzenie nadania / Paczka priorytetowa.

REKLAMACJE

  • Jeśli chcą Państwo zareklamować towar prosimy o kontakt z nami pod adresem: info@edulepki.pl, w temacie proszę wpisać REKLAMACJA, otrzymają Państwo formularz reklamacyjny lub mogą go Państwo pobrać w tym miejscu.
  • Wydrukuj formularz reklamacyjny i dokładnie go wypełnij.  Bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem sklep nie przyjmie reklamacji.
  • Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza.
  • Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem i dowodem zakupu na adres:
    EDULEPKI Sp. z o.o., ul. Chmielewskiego 5B/3, 81-721 Sopot, z dopiskiem „reklamacja”
    Formularz należy także przesłać na adres: info@edulepki.pl
  • Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji- towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy równowartość ceny produktu.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, koszty przesyłek pokrywa Kupujący.

Treść zgłoszenia zwrotu lub reklamacji powinna zawierać:

  • Imię i Nazwisko
  • Numer zamówienia
  • Nazwa produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego

Paczki/listy prosimy wysyłać na nasz adres:

EDULEPKI Sp. z o.o. 
ul. Chmielewskiego 5B/3
81-721 Sopot